Retourneren & omruilen
Hoe te retourneren
Als je (een deel van) je bestelling wilt retourneren of omruilen, volg dan de volgende procedure:
- Pak het product in (het beste gebruik je hiervoor de originele verpakking)
- Maak een retourzaak aan via deze link en volg de stappen.
- Print het retourlabel en plak het op het pakketje.
- Breng het pakketje naar een DHL-punt. Let op: breng je het pakketje naar een andere postdienst en moet je hiervoor betalen, dan vergoeden we dit niet.
En dan?
De retournering wordt bij ons binnen 7 werkdagen na ontvangst in ons magazijn verwerkt.
- Bij het omruilen ontvang je een e-mail met het trackingnummer van je nieuwe pakket
- Indien je hebt gekozen voor terugbetaling, ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde betaalrekening waarmee de aankoop is gedaan.
Belangrijk - 1.: Wij vergoeden de eerste retournering van je bestelling. Ruil je je producten om en wil je de nieuw ontvangen producten nogmaals omruilen? Dan komt de tweede retourzending voor eigen rekening.
Belangrijk - 2. Indien je bij ons bestelt tijdens een actie waarin je een of meerdere artikelen gratis krijgt (bijvoorbeeld 1 + 1 gratis, 3 halen 2 betalen etc.) en je retourneert 1 van de artikelen, is het retourbedrag 0. Er wordt in dit geval geen berekening gemaakt en de korting wordt niet over de producten verdeeld. Indien je een van de producten retourneert en de rest houdt, wordt het geretourneerde product beschouwd als gratis en wordt hier dus geen terugbetaling voor gedaan.
Belangrijk - 3. Bij het indienen van een retour via ons portaal, verzoeken we je om te dubbelchecken of je alle items die je wilt retourneren hebt aangeklikt. Als je een item niet voor retour markeert, kun je daar geen terugbetaling of omruiling voor ontvangen, tenzij je kunt bewijzen dat je het daadwerkelijk hebt teruggestuurd.